piątek, 28 września 2012

Wspomnienia wakacyjne

Poniżej zamieszczam zdjęcia z wakacji, które minęły bardzo szybko i przyjemnie :) Aż człowiekowi nie chcę się wracać do normalnych obowiązków.. W tym roku spędziłam ponad dwa tygodnie na Mazurach w kilku miejscowościach, przepływając różne jeziora i kanały. Było to moje pierwsze doświadczenie na jachtach, opłacone uśmiechem, spalonymi słońcem plecami i nogami oraz strachem przed przechyłami. W przyszłym roku marzą mi się góry. Zobaczymy co z tego planu wyjdzie :)












I moje ulubione: 

Został ostatni weekend słodkiego lenistwa. Od poniedziałku zacznie się rok akademicki i będę miała co robić. Mam nadzieję, że wstąpi we mnie nowy pokład energii, by pisać tutaj częściej i ciekawiej. Póki co korzystam z wolnego i lenie się jak tylko mogę ;)

8 komentarzy:

  1. piękne widoki, szczególnie to ostatnie zdjęcie.
    hmmm mam to samo, studia tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wstyd się przyznać, ale nie byłam na mazurach. Ciągle wybieram się na Ostórdę i wybrać nie mogę. Chyba warto?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj wakacje wakacje, a ja ich w sumie nie miałam, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń