wtorek, 11 września 2012

Mary i Max + aksamit

Ostatnio oglądałam film animowany godny polecenia. Mary i Max to niezwykła historia, opowiadająca o przyjaźni osób mieszkających na innych kontynentach. Choć bohaterów dzieli spora różnica wieku to udaję się im znaleźć wspólny język. Piszą do siebie regularnie listy. Przez kilka lat utrzymują więź. Przeżywają różne sytuacje dobre i złe.. Nie będę pisać więcej, nie chcę zdradzać więcej szczegółów. Ten film lepiej samemu zobaczyć i ocenić.


Film przekazuje ważne wartości w życiu w cholernie prosty sposób. Dzięki temu jest on ciekawy. 


Film online można obejrzeć tu: 


Mam pytanie odnośnie rzeczy wykonanych z aksamitu. Wiecie z czym je łączyć? Kupiłam srebrną bluzkę i nie wiem czy wypada ją ubrać z czarnymi leginsami. Nie wiem czy w tym sezonie jest modny, nie interesuje mnie to. Po prostu zauroczył mnie jego połysk. Z chęcią zapoluję jeszcze na takie spodnie jakie przedstawiłam poniżej :) 















2 komentarze:

  1. leginsy są po prostu świetne.
    co do pytania to niestety nie pomogę Tobie bo ja musiałabym się sama zobaczyć w tym zestawieniu. :)

    OdpowiedzUsuń