poniedziałek, 24 września 2012

Zakupy, czyli to co kobiety lubią najbardziej! :)

Dzisiaj Wam pokażę co kupiłam w sobotę na zakupach z mamą i siostrą ;) 

Zacznę od lakierów Safari, które uwielbiam. Są tanie i dość wytrzymałe (utrzymują się 3 dni na paznokciach). Mają jeden minus: kiepsko się je zmazuje, ale za cenę 3 zł jestem w stanie to przeboleć. 



Pierwszy od lewej to jasny kolor, perłowy. Myślę, że będzie pasował do delikatnych stylizacji w odcieniach brązu bądź bieli. Drugi to jasny niebieski nr 102, będzie się nadawał do kompozycji z niebieskimi bluzkami w innym odcieniu. 
                                                                          


Kupiłam też kolejną odżywkę do paznokci w delikatnie brzoskwiniowym kolorze. Jest fajna, szybko wysycha. Czuję, że moje paznokcie są mocniejsze i szybciej odrosły, czyli ten produkt spełnia obietnice producenta.Cena 7,5zł.   
                                                
Ogólnie lakiery i odżywkę polecam ;) 

Kupiłam dwie pary butów kalosze oraz buty jesienne z deichmana. 


Brakowało w mojej szafie pary kaloszków. Szukałam czarnych zwykłych kaloszy, bez skarpety, takich, które będę pasowały do wszystkiego. Weszłam do sklepu i od razu je zmierzyłam, są wygodne, błyszcza się i mają w dodatku brokat, przez co nie są nudne. To był szybki zakup, bo akurat takich kaloszy szukałam :) 

Na nogach prezentują się tak: 


Druga para to botki wysokie za kostkę. Sami zobaczcie:


Mega wygodne i piękne! Jestem nimi zachwycona.





To była miłość od pierwszego wejrzenia! :)


Jutro zapraszam na stylizację z tymi butami w roli głównej, a co spróbuję. Może się komuś spodoba :)

4 komentarze:

  1. Botki śliczne! :D fajnie tu :)

    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    *Zapraszam również na mój fanpage :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Botki-śliczne,też chcę!
    A co do poprzedniego posta to polecam serię Dragon Ball.


    poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń