czwartek, 13 września 2012

Torrrtilla! :)

Jesteście bardzo głodni? Macie chęć na coś dobrego i sytego? Zapraszam na tortillę!


Jest łatwa w wykonaniu, dobrze smakuję i sami wiemy co jest w środku. Dlatego też lubię dania typu fast food przygotowywać sama w domu. Skorzystałam z pomocy i zrobiłam tortillę według przepisu tego pana: 

Składniki: 
  • placki na tortille,
  • 1 duży pomidor,
  • pieczarki 150g,
  • papryka czerwona,
  • sos czosnkowy, 
  • 1 cebula,
  • pierś z kurczaka 200g,
  • oliwa z oliwek,
  • przyprawa gyros. 
Ja dodałam jeszcze szczypiorek, aby było bardziej kolorowo :) 


  1. Najpierw kroimy warzywa: paprykę, cebulę i pomidor w kostkę, pieczarki kroimy w paseczki. 
  2. Mięso myjemy, czyścimy, osuszamy i kroimy w kostkę. 
  3. Na patelni rozgrzewamy oliwę i wrzucamy pieczarki. Pod koniec duszenia je posolić. Odstawić na chwilę na bok.
  4. Na patelnie wrzucić warzywa, mieszać od czasu do czasu. Później dodać pieczarki i dusić kolejne kilka minut. 
  5. Kurczaka mieszamy z odrobiną oliwy i z przyprawami. Wrzucić na patelnie i smażyć, aż się pięknie zarumieni. 
  6. Na patelnie dodajemy warzywa, dusimy wszystko jeszcze około 5 minut. 
  7. Placki wrzucamy do mikrofali na 20 sekund (moc700Wat).
  8. Wyciągamy placki, nakładamy na nie sos czosnkowy, dodajemy składniki i zwijamy lub składamy jak chcemy.
  9. Częstujemy domowników i cieszymy się dobrym aromatem i smakiem! :) 





Tymczasem ja czuję się coraz gorzej, przeziębiłam się w pracy. Zmusiłam się do leżenia w łóżku i picia czarnej herbaty z miodem i z cytryną. Leżę pod kocem z książką Pratchetta i odpoczywam, chcąc nie chcąc. 

  



10 komentarzy:

  1. Dziękuje za odwiedziny :)
    Przepis jest bardzo ciekawy, trzeba wypróbować. Najlepiej przygotowywać te fastfoody w domu, bo wiadomo co tam im do nich "przez przypadek" wpadnie ...
    Przeziębienie to najgorsze co może być, taka już pora roku, życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz to chyba spać nie pojde takiego mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! Jestem na diecie białkowej i mi nie wolno! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomnom, wygląda pysznie :) U mnie byłaby to wersja bezmięsna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pychota, tylko bez kuraka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi smaka narobilas..! :)
    __________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń