wtorek, 25 września 2012

Pierwszy zestaw

Niestety pierwsza sesja została zrobiona na korytarzu. Zestaw był zbyt lekki, abym wyszła marznąć na dworze. Dalej jestem przeziębiona i muszę się ciepło ubierać zanim gdziekolwiek wyjdę ;( Na sobie mam ulubione wygodne leginsy w beżowym kolorze plus bluzkę z długim rękawem w bladoróżowym odcieniu. Czarny sweterek narzutkę znalazłam niedawno w sh i jestem z niej bardzo zadowolona. Do zestawu dodałam chustkę w kwiatki, aby nie było nudno. Całość połączyłam z butami z poprzedniej notki.  


 W takim stylu staram się ubierać na co dzień: wygodnie i nie typowo sportowo. 


I całość :)


Jak się Wam podoba? 

3 komentarze:

  1. Świetny wygodny zestaw ;) Sweterek i buty bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie:)
    mam podobne buty:)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. <33

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam na: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-cyrkonia-fashion.html

    OdpowiedzUsuń