niedziela, 2 września 2012

                             "Cvalda - Ktoś wielki i szczęśliwy"



Witam wszystkich serdecznie!
Nazywam się Sylwia i mam 22 lata. Postanowiłam założyć bloga dość nietypowego. Nie będzie on dotyczył bezpośrednio mody, która mnie nudzi. Nie będzie tutaj ładnych wypowiedzi, ani wierszy. Nie będzie też miliona dobrych zdjęć. Mam zamiar publikować swoje opinie na temat wszelkiego rodzaju filmów i nie tylko. Będzie można śledzić moje kulinarne poczynania. Jako kobieta dodam być może coś o ubraniach i kosmetykach. W każdym bądź razie mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.


Dlaczego Cvalda?
Zainspirowana filmem Tańczący w ciemności (z rolą główną Björk) postanowiłam zostać osobą szczęśliwą. Choć rola pierwszoplanowej bohaterki nie kończy się dobrze i mało jest w niej o spełnieniu marzeń to ja dostrzegam w filmie ukryty sens. Cvalda ma mnie motywować do działań oraz pomóc odnaleźć własną ścieżkę do samorealizacji.

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z filmu:





Pomimo, iż film jest dość dziwny i stary (rok produkcji: 2000) to polecam go każdemu, by mógł przemyśleć kilka spraw. Uporządkować rzeczy w skali ważności oraz inaczej spojrzeć na aspekt przyjaźni.

Więcej informacji o filmie znajdziecie tutaj: http://www.filmweb.pl/Tanczac.W.Ciemnosciach#

Jestem ciekawa co inni sądzą o tym filmie. Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz