piątek, 5 października 2012

Wystawa psów we Wrocławiu - dużo zdjęć :)

W niedziele byłam na wystawie psów na stadionie olimpijskim. Spędziłam tam trzy godziny oglądając piękne psy oraz  różne pokazy. Uwielbiam takie akcje, jestem miłośnikiem psów i mogłabym oglądać je cały dzień  :) Poniżej zamieszczam zdjęcia psów, które zobaczyłam. 

















Czy ktoś wie, jaka rasa psa jest poniżej na zdjęciu? 



"Pies - pomocnicze bóstwo, którego zadaniem jest zbieranie ze świata nadmiaru uwielbienia" 
Alubrosse Bierce, Słownik diabelski

"Żaden psychiatra na świecie nie może się równać ze szczeniakiem liżącym cię po twarzy"
Ben Williams

"Widziałem to spojrzenie w psich oczach, przelotny wyraz zdumionej pogardy i jestem przekonany, że w gruncie rzeczy psy mają nas za wariatów"
John Steinbach

I mój ulubiony cytat:
"Psy są ogniwem łączącym nas z rajem. Nie znają zła, zazdrości ani niezadowolenia. Usiąść sobie na zboczu góry w cudowne popołudnie w towarzystwie psa, to jak powrót do Eden, gdzie nierobienie niczego nie przynosiło nudy - przynosiło spokój"
Milan Kundera


A Wy? Lubicie wystawy psów? Czy wolicie oglądać koty?  :) 

12 komentarzy:

  1. sliczne..! uwielbiam psyy..:)
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wole psy...kotow nie lubie:)
    dziekuje za wizyte i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham psy! wszytskie bym przygarnela :d

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pieski! Ja też kocham psy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham psiaki. Sa przepiekne!; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne niektóre psiaki, ale i tak nie ma moich najukochańszych ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystaw nie lubię, bo szkoda mi tych biednych piesków które są 'takie na pokaz'. Ale pieski uwielbiam. Są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. aa, niektóre psy są na prawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja raz byłam na pokazie psów przez chwilę i to przypadkiem ;d
    Kurdę, piękne te psy! Uwielbiam duże rasy ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham psy <3 nie przepadam za kotami .

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne psiaki, chociaż ja jestem zdecydowanie kociarą. ;)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń