poniedziałek, 8 października 2012

Own wish list

 Coś na poprawę humoru podczas dni kiedy humor nie dopisuje..   ;<

Uwielbiam takie zdjęcia i bardzo chętnie spełniłabym każde takie marzenie:  



















Marzę też o tym by w przyszłości mieć własnego psa. Chcę z nim trenować różne sporty, chcę się nim opiekować, być może i zapisać do związku kynologicznego. Poczuć niezwykłą wież, jaką może połączyć psa i człowieka. Tak po prostu :) Bo miłość zwierząt jest bezcenna i jest prawdziwa. Każdemu zwierzakowi należy się codzienna dawka miłości oraz dobra opieka. 

Mój mistrz: 


Bo każdy powinien odnaleźć swój sens życia :> 

A Wy? Jakie macie marzenia? :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo "upozytywnia" ten post! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh te cudowne marzenia..! :)
    _____________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na ferie jadę do Rzymu, więc mam nadzieję, że spróbuję tej włoskiej pizzy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ile świetnych rzeczy!
    hm... dałaś mi pomysł na kolejną notkę :))

    OdpowiedzUsuń