niedziela, 14 października 2012

Weekend - czas na odpoczynek

Uwielbiam mieć wolne weekendy. Mam tak dużo wolnego czasu, aż nie wiem jak nim dobrze zagospodarować. Dlatego postanowiłam nic nie robić, odpoczywać i zbierać siły na kolejny tydzień. 

Coś na deser:
Nie ma nic łatwiejszego do zrobienia i równie dobrego niż sałatka owocowa. Wystarczy pokroić na kawałki owoce i je wymieszać Ewentualnie można dodać kilka kropel kwasku cytrynowego, aby owoce nie czerniały. I gotowe ;)


 Smaczna i zdrowa!


Uciekam czytać gazetę z rossmana - Skarb :) Najbardziej lubię dział z nowymi kosmetykami. Są tam krótkie  i ciekawe recenzje produktów. A od jutro będę testować nowy kosmetyk do włosów. Mam nadzieję, że się sprawdzi.  




PS. Butów jeszcze nie zamówiłam. Poczekam jeszcze :) Może znajdę ciekawsze modele. 
PS. 2. Wazelina poziomkowa jest bardzo fajna. Kosmetyk na +


A Wy jak spędzacie weekend? :)
U mnie będzie lenistwo na maxa :D

5 komentarzy:

  1. uwielbiam sałatki i owocowe, i warzywne ;d
    zawsze do nauki kroję sobie jabłka lub banany na plasterki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, pysznosci, uwielbiam salatki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm ale ta salatka smakowicie wyglada..:)
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie kupić coś do włosów.

    używałam ziaję kakaową i Ci przyznam,że teraz jest dla mnie słaba, bo od momentu gdy mój ukochany pożyczył mi Axe Czekoladowego to po prostu nie ma lepszego żelu pod prysznic niż Axe :P

    OdpowiedzUsuń