środa, 10 października 2012

Buty!

Hej dziewczyny! Zwariowałam na puncie butów! Siedzę i przeglądam strony internetowe i oglądam buty! I tak przez godzinę :D Zastanawiam się jak to jest z kupnem butów bez ich poprzedniego przymierzenia. Macie jakieś doświadczenie? Jakoś sama boję się zaryzykować.. Nie chcę się później rozczarować niewygodną bądź złym wykończeniem obuwia. 

Uwielbiam przeglądać stronę czasnabuty.pl, mają tam świetne modele w fajnej cenie. Wybrałam trzy pary butów, które najbardziej na chwilę obecną mi się podobają. I nie wiem czy kupować czy nie. A jak kupować to które? 


1
Czarne lity
Zwykłe carne, będą pasować do wszystkich kolorów ubrań.


2
Brązowe workery z ćwiekami
Żałuję, że nie ma w sprzedaży czarnych. Wolę nosić ciemniejsze buty. A może czas na zmianę, hm? 



3
I mój faworyt:
model jest piękny, prosty i jest z ćwiekami! :)



Nie wiem czy dam radę chodzić w butach z tak wysokim obcasem. Moje doświadczenie jest w tej sprawie znikome. Przeważnie wybieram buty na płaskim obcasie, bo szybko chodzę :P Choć grubszy obcas powinien być stabilny, nie? Bądź co bądź buty mają swój urok, są naprawdę piękne i nie mogę się napatrzeć :>  

Jak sądzicie zaryzykować? Czy lepiej nie ryzykować? 
Który model doradzacie?

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za miły komentarz :*
    Ja chciałam kupić te drugie, ale kupiłam czarne workery, właśnie ze strony czasnabuty. Jeśli dobrze zmierzysz stopę to dobierzesz idealny rozmiar. :) Warto tam kupić, paczuszkę miałam 2 dni po wpłacie pieniążków, a nie ja z fleq, po prawie 2 tygodniach...więc polecam czasnabuty :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiekowe wszystkie są fenomenalne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie 3! :) doświadczenia w kupowaniu butów przez internet nie mam niestety, też wolę zawsze przymierzyć przed kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupowalam buty przez internet, ale koniecznie zmierz sobie stope i popros o wymiary w cm. Tak trudniej sie pomylic co do rozmiaru. Cwiekowe <3

    Chodzilas juz w taaaakich obcasach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obcasach nie, ale w butach o podobnej wysokości na koturnie. Czuję się w nich całkiem dobrze ;)

      Usuń