poniedziałek, 15 października 2012


Hej! Wczoraj wieczorem oglądałam fajną bajkę. Śmiało mogę ją Wam polecić ;)


W bajce jest przedstawiona historia chłopca o dziwnym imieniu Czkawka. Akcja toczy się w wiosce Wikingów, na wyspie Berg, gdzie panuje przekonanie o tym, że smoki są złe i trzeba je zabijać. Chłopiec marzy o staniu się jednym z mężczyzn, którzy walczą oraz dbają o bezpieczeństwo i byt wioski. Udaje mu się dostać na arenę, uczy się jak być wojownikiem, niestety z mizernym skutkiem. Pewnego dnia, po ostatnim ataku smoków na wioskę odkrywa w lesie ślady, które doprowadzają go do miejsca przebywania groźnego smoka - Nocnej Furii, postrachu wszystkich Wikingów. Po pewnym czasie zaprzyjaźnia się ze smokiem i uczy się latać na nim.Zmienia tym bieg historii. Pomaga ocalić ludzi, którzy ośmielili się zaatakować gniazdo smoków, zabijąc olbrzymią królową stworzeń. Czkawka doprowadza do sytuacji, w której Wikingowie zmieniają podejście do smoków, żyją z nimi w przyjaźni i wszyscy żyją długo i szczęśliwie, jak to w bajkach :)

Trzeba przyznać twórcą filmu, iż Nocna Furia to piękna bestia :) 





  










A Wam jak się podoba ta bajka? Jakie bajki polecacie obejrzeć? :) 
Lecę oglądać kota w butach. 

6 komentarzy:

  1. oglądałam ostatnio ten film/bajkę ;d
    przyznam, że na początku miałam podejście na nie, ale skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że prowadzisz naprawdę interesujący blog! chętnie będę tu zaglądać częściej mam nadzieję, że mój spodoba Ci się też i dodasz go do obserwowanych ;)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą bajkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo! Była ostatnio w tv! Świetna była ta bajka :-D Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Post!!!

    Kisses

    Blog: http://couturetrend.blogspot.it/
    Facebook: https://www.facebook.com/couturetrend1

    OdpowiedzUsuń